Site logo image

Group Coaching για εργαζόμενους

Group Coaching για εργαζόμενους

2 μήνες για να μάθεις να διαχειρίζεσαι ακόμη και τον πιο περίεργο πελάτη!

ΜΟΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΛΙΓΑ… ΜΑΖΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ!

 

Το coaching σε ομαδικό επίπεδο είναι σαφώς πιο αποτελεσματικό απ΄ ότι σε ατομικό γιατί:

  • Τα περισσότερα ζητήματα που απαιτούν coaching παρατηρούνται σε σχέσεις μεταξύ ατόμων και ομάδων.
  • Ακόμα και το ένα άτομο που έχει κάνει coaching μπορεί να βοηθήσει την ομάδα του να εξελιχθεί.
  • Με το ομαδικό coaching αποσαφηνίζονται συγκεκριμένες θέσεις και συγκεκριμένα προβλήματα ανεξάρτητα από την δραστηριότητα της επιχείρησης.
  • Μέσω role-play και άλλων εργαλείων το άτομο μαθαίνει πώς να επικοινωνεί σωστά με τους πελάτες.
  • Με το ομαδικό coaching μπορεί να επιτευχθεί καταιγισμός ιδεών (brainstorming) που οδηγεί στην ανεύρεση λύσεων ακόμα και σε δύσκολα προβλήματα.
  • Ο ένας εργαζόμενος μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα του άλλου εργαζόμενου που στην πραγματικότητα δεν γνώριζε ότι το αντιμετωπίζει.

 

Οι εργαζόμενοι σε ρόλους εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να είναι ικανοί στην επικοινωνία, ικανοί να εργάζονται σε περίπλοκες καταστάσεις και να βρίσκουν λύσεις που να ικανοποιούν τόσο τους πελάτες, την εταιρεία και τους εαυτούς τους.

 

 

Οπότε αν είσαι άτομο που εργάζεται σε:

Τράπεζα, εστίαση, super market, ιατρεία, φαρμακεία, ιδιωτικές εταιρείες

Τότε το group coaching είναι για εσένα και με την βοήθεια της Παναγιώτας θα φτάσεις εκεί που θέλεις. Γιατί ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις!

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα παρατηρήσετε:

  • Βελτιωμένη επικοινωνία με τους πελάτες.
  • Βελτιωμένη ομαδική εργασία.
  • Μειωμένες συγκρούσεις στο περιβάλλον εργασίας σας.
  • Αυξημένο το αίσθημα της αυτογνωσίας.
  • Βελτιωμένη ακρόαση των απαιτήσεων των πελατών ώστε να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις.
  • Δημιουργικές λύσεις για την επίλυση προβλημάτων γιατί η ομαδική καθοδήγηση συγκεντρώνει άτομα από διαφορετικά υπόβαθρα και εμπειρίες, τα οποία μπορούν να προσφέρουν διαφορετικές προοπτικές και προσεγγίσεις στην επίλυση αυτών των προβλημάτων.
  • Ενσυναίσθηση με τον πελάτη: Θα μπορείς να μπεις στη θέση του πελάτη, να τον κατανοήσεις και να αναγνωρίσεις τα συναισθήματά του
  • Ικανότητα να θέτεις σαφή όρια με τους ‘κακούς’ πελάτες
  • Αποτελεσματικότερη επαφή με τους πελάτες.
  • Ευχαριστημένους πελάτες.
  • Και το σημαντικότερο ψυχική υγεία!

Διευκρινίσεις:

  • To κάθε group θα απαρτίζεται από 5-6 άτομα.
  • Η 1η δια ζώσης ομάδα θα ξεκινήσει στην Πτολεμαΐδα, στις 14 Ιουνίου.
  • Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε αλλά μένετε σε διαφορετική πόλη, παρακαλώ επικοινωνήστε στο τηλέφωνο +302436029695  για να οργανώσουμε μία ομάδα στην πόλη σας είτε ένα online group.
  • H παρακάτω προνομιακή τιμή ισχύει για το 1ο group.

Διάρκεια Εκπαίδευσης:
8 εβδομάδες – 12.5 ώρες

Μεθοδολογία:
Coaching

Κόστος:
400€

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

1η Συνάντηση:

(2 ώρες)
Δύσκολοι ή παράλογοι πελάτες.
Ορισμένοι πελάτες μπορεί να είναι απαιτητικοί ή παράλογοι, αλλά ακόμα και να μην γνωρίζουν αυτό ακριβώς που θέλουν,  δυσκολεύοντας τους εργαζόμενους να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους ή να επιλύσουν τα προβλήματά τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε άγχος και απογοήτευση για τους εργαζόμενους. Σε αυτήν την συνάντηση θα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτές τις περίεργες καταστάσεις.

2η Συνάντηση:

(1,5 ώρα)
Επιθετική ή απρεπής συμπεριφορά.
Σε έναν πελάτη που είναι θυμωμένος, ανυπόμονος ή αγενής, είναι δύσκολο ο εργαζόμενος να παραμείνει ήρεμος και επαγγελματίας μπροστά σε μια τέτοια συμπεριφορά. Θα καταφέρεις να αντιμετωπίζεις τέτοιες συμπεριφορές.

3η Συνάντηση:

(1,5 ώρα)
Χειρισμός παραπόνων.
Οι εργαζόμενοι είναι συχνά οι πρώτοι που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες που έχουν παράπονα. Αυτό είναι αρκετά δύσκολο, καθώς πρέπει να μπορούν να ακούσουν τις ανησυχίες του πελάτη, να κατανοήσουν την κατάστασή τους και να βρουν μια λύση που να ικανοποιεί τόσο τον πελάτη όσο και την εταιρεία. Μετά από αυτήν την συνάντηση θα σου είναι πιο εύκολο να βρίσκεις λύσεις σε τέτοια θέματα.

4η Συνάντηση:

(1,5 ώρα)
Feedback.
Αυτή η συνάντηση είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς θα γίνει η αξιολόγηση των αποδόσεων και των ενεργειών που έχουν γίνει.

5η Συνάντηση:

(1,5 ώρα)
Αντιμετώπιση συγκρούσεων.
Σε πολλές περιπτώσεις προκύπτουν αντιπαραθέσεις ή λογομαχίες με τους πελάτες. Θα είστε σε θέση να χειρίζεστε αυτές τις καταστάσεις με διακριτικότητα και διπλωματία, διατηρώντας παράλληλα μια επαγγελματική συμπεριφορά.

6η Συνάντηση:

(1,5 ώρα)
Διαχείριση προσδοκιών.
Οι πελάτες μπορεί να έχουν μη ρεαλιστικές προσδοκίες για το τι μπορεί να κάνει μια εταιρεία για αυτούς. Θα μπορείς να διαχειριστείς αποτελεσματικά αυτές τις προσδοκίες, θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους, επικοινωνώντας με σαφήνεια για το τι μπορεί και τι δεν μπορεί να γίνει.

7η Συνάντηση:

(1,5 ώρα)
Γλωσσικά εμπόδια
Οι εργαζόμενοι μπορεί να αντιμετωπίσουν γλωσσικά εμπόδια όταν έχουν να κάνουν με μη φυσικούς ομιλητές ή πελάτες από διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παρεξηγήσεις και προβλήματα επικοινωνίας για αυτό θα είσαι σε θέση να αντιμετωπίζεις αυτά που προκύπτουν με υπομονή.

8η Συνάντηση:

(1,5 ώρα)
Τελικό feedback
Τελική αξιολόγηση των αποδόσεων και όσων έχουν γίνει. Θα θέσεις νέους στόχους και θα είσαι σε θέση να τους πετύχεις πολύ πιο εύκολα.
‘You get the best effort from others not by lighting a fire beneath them, but by building a fire within.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος δίνεται το παραπάνω πιστοποιητικό παρακολούθησης